روانشناسی فیلم ترسناک Scary-Movies

روانشناسی فیلم ترسناک Scary-Movies

آیا می دانستید با تماشای فیلم های ترسناک میتوانید تا حدی روان و روحیه خود را بهبود بخشید ؟

انجمن روانشناسان و روانکاوان ، طبق نظریف فروید ثابت کردند که ترسیدن ناشی از توهم می باشد . یونگ یکی از روانشناسان مشهور بر این نظریه معتقد است که فیلم های ترسناک و هیجان انگیز مستقیم روی ناخود آگاه انسان تاثیر می گذارند .

این فیلم ها به دلیل داشتن صحنه های هیجان انگیز و خشونت آمیز برای مردم جذاب هستند و باعث می شوند تا آنها با تماشای فیلم ، افکار منفی و انرژی منفی خود را تخلیه نمایند . طبق گفته ارسوط ، ما با انجام بازی های رایانه ای و همچنین تماشای فیلم های ترسناک احساسات پرخاشگرانه خود را تا حدی آزاد کنیم . لذت بردن و خوشحال شدن از مجازات افرادی که سزاوار این تنبیه هستند نظریه ای را پایه ریزی می کند به نام "همترازی خلقی" (Dispositional Alignment). ما فیلم های ترسناک را دوست داریم چون شخصیت هایی که روی پرده نمایش کشته می شوند سزاوار این مرگ هستند. حال، شاید این نظریه برایمان روشن کند که مخاطبین بیشتر تمایل دارند کدام شخصیت از بین برود، اما تصویر روشنی از اینکه چرا فیلم های ژانر وحشت محبوب و پرطرفدار هستند، ارائه نمی کند.

این روز ها دانلود فیلم یکی از اصلی ترین دغدغه کاربران ایرانی می باشد . در بین این دغدغه ها ، سایت های زیادی هستند که در این موضوع چه رایگان و چه غیر رایگان فعالیت می کنند . سایت های مشهوری همچون تاینی موییز و ایران فیلم که چندین ساله در این حرفه مشغول به فعالیت هستند . در این پست از سایت هفت گنج میخواهیم شما را با سایت بزرگ رسا فیلم آشنا کنیم .

رسا فیلم یکی دیگر از سایت های برتر دانلود رایگان فیلم می باشد که از سال 94 شروع به فعالیت کرده است و در موضوعات مختلفی همچون دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم دوبله  ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم های ترسناک ، دانلود فیلم ایرانی و ... فعالیت دارد .

این سایت در پایگاه ستاد ساماندهی کشور به ثبت رسیده و تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد . شما با خیال آسوده میتوانید از این سایت به رایگان جدیدترین فیلم ها را دانلود کرده و در بین خانوادتان مشاهده کنید .

The post روانشناسی فیلم ها (ژانر ترسناک) appeared first on آلامتو.

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: